خدمات ميهن وب هاست براي معلمان و دانش آموزان

۸ بازديد

خريد با پي پال

در سفارش خريد پي پال بايستي آدرس آن سايت يا لينك مستقيم محصول يا سرويسي كه قصد خريد آن را داريد را وارد كنيد.

در بيشتر مواقع نياز است كه حتما در آن سايت لاگين شويم تا بتوانيم فاكتور پرداخت را مشاهده كنيم بنابراين در اين حالت بايد اطلاعات لاگين آن سايت هم وارد كنيد.

در موقع خريد پي پل در يك سايت حتما توجه داشته باشيد پروفايل كاربري تان آدرس ايران نباشد.

ميهن پرداخت  خريد هاي پي پل كه به ايران مربوط مي شود را انجام نمي دهد

 

نقد كردن پي پال

براي اينكه از خدمات ميهن پرداخت براي نقد كردن پي پال و يا سندماني از اكانت پي پال خود به حساب ما استفاده كنيد بايد مراحل ثبت نام و احراز هويت را سپري كنيد. پي پال، وب ماني، پرفكت ماني و اسكريل هم در سايت ميهن پرداخت نقد ميشوند. براي نقد انواع پول ديجيتالي خود با ما در بخش نقد كردن همراه باشيد.

نقد كردن درآمد ارزي اينترنتي در سريعترين زمان ممكن و با كارمزد مناسب و واريز به حساب بانكي داخل ايران! ميهن پرداخت با تحولي نوين در پرداخت هاي اينترنتي انواع ارز! بهترين تجربه ها با ميهن پرداخت!

بعد از تاييد شما توسط كارشناسان ميهن پرداخت، نوبت ثبت درخواست نقد كردن شما خواهد رسيد. بعد از ارسال مشخصات ارسال كننده وجه و تاييد از جانب ما شما مي توانيد سند ماني را انجام دهيد. اگر هيچ حساب پي پالي نداريد، ما اكانت خود را به شما مي دهيم تا شما آن را به واريز كننده وجه بدهيد و سپس پس طي مراحل لازم، پول را با شما تسويه مي كنيم. براي شارژ حساب پي پال مي توانيد از بخش پنل كاربري خود اقدام كنيد.

شارژ كردن پي پال

شماره حساب در پي پال جهت شارژ همان ايميل حساب است و عملا پي پال شماره اي به عنوان شماره حساب ندارد و همه كارها بر پايه همين ايميل انجام خواهد شد.

موقع شارژ شما مي توانيد توضيحاتي در رابطه با پولي كه انتقال مي دهيد بنويسيد.
در بعضي مواقع شما مي خواهيد از يك سايت خارجي سرويسي را خريداري كنيد و آن سايت از شما ميخواهد كه مبلغي به پي پال شان سندماني كنيد.

در چنين مواقعي براي شارژ پي پال  بهتر است  مشخصات آن سرويس  را به ما بدهيد تا در توضيحات سفارش قرار دهيم.

البته ما بعد از سندماني اطلاعات كامل پرداخت را به شما مي دهيم كه يكي از مهمترين اطلاعات مورد نياز شخص دريافت كننده سندماني ، شماره تراكنش پرداخت يا همان Transaction ID است

شما با داشتن شماره تراكنش مي توانيد انتقال وجه خود به آنها را اثبات كنيد.
البته بعضي فروشنده ها  ايميل پي پال ارسال كننده هم ممكن است از شما بخواهند كه در صورت نياز ما ايميل پي پال مان را به شما مي دهيم.

 

خريد ووچر پرفكت ماني به صورت آني

براي خريد ووچر پرفكت ماني از ميهن پرداخت بايد ابتدا در پنل كاربري ميهن پرداخت ثبت نام كنيد، سپس نسبت به انجام مراحل احراز هويت خود اقدام نماييد.

حداقل مبلغ قابل خريد در ميهن پرداخت يك دلار است.
بعد از ثبت سفارش، سفارش شما به صورت خودكار انجام خواهد شد و از طريق پيامك و ايميل براي شما ارسال مي شود.
همچنين مي توانيد در جزييات سفارش اطلاعات ووچر را مشاهده نماييد.

شارژ حساب پرفكت ماني

در شارژ پرفكت ماني اين امكان وجود دارد كه موقع انتقال با كد ارسال كنيد. در صورتيكه  با كد به حساب شما واريز شود بايد روي كيف پول مورد نظرتان كليك كرده و با مشاهده مبلغ دريافت شده در گردش حساب خودتان، روي تراكنش دريافت شده كليك كرده و كدي را كه از ارسال كننده پول دريافت كرده ايد در اين قسمت وارد نماييد. تا زمانيكه اين كد را وارد نكنيد مبلغ ارسال شده براي شما به مانده حسابتان افزوده نخواهد شد.

 

خريد با پرفكت ماني:

خريد پرفكت ماني يكي از معمول ترين روش هاي پرداخت در بيشتر سايت ها مي باشد.

ممكن است در يك سايت خارجي بخواهيد پرداختي را انجام دهيد يا اكانت كاربري خود در يك سايت را شارژ كنيد، اگر يكي از روش هاي پرداخت يا درگاه آن سايت پرفكت ماني مي باشد از طريق ميهن پرداخت مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

 

اگر ميخواهيد خريد با پرفكت ماني انجام دهيد:

1- شما حساب پرفكت ماني نداريد ، ميهن پرداخت خريد تان را انجام مي دهد.

2- شما حساب پرفكت ماني داريد ولي موجودي نداريد ، ميهن پرداخت حساب پرفكت ماني شما را شارژ مي كند.

3- شما حساب پرفكت ماني نداريد ولي ميخوايد حتما خودتان خريد را انجام دهيد ، ميهن پرداخت براي شما حساب پرفكت ماني افتتاح مي كند.

 

 ساخت حساب پرفكت ماني وريفاي شده

ابتدا ترجمه رسمي گواهينامه و يا كارت ملي و يا اسكن پاسپورت خود را تهيه كنيد. يا از مدارك ذكر شده يك عكس با كيفيت تهيه نماييد. سپس اين مدارك را در قسمت اپلود مدارك بارگذاري كنيد.

پس از تاييد مدارك از طريق ايميل پيامي دريافت خواهيد كرد و سپس مي توانيد به مرحله بعدي برويد.

مرحله دوم ترجمه قبض آب يا برق يا تفن و يا حتي موبايل مورد نياز است كه مشخصات آن با مشخصات صاحب حساب پرفكت ماني بايد مطابقت كامل داشته باشد.

پس از تاييد اين مرحله توسط پرفكت ماني، و اطلاع رساني از طريق ايميل، نوبت به مرحله سوم ميرسد.

مرحله سوم شماره موبايل خود را بايد وارد كنيد و سپس منتظر تماس پرفكت ماني بمانيد و كد خوانده شده توسط اپراتور را وارد كادر مورد نظر كنيد. حساب شما در اين مرحله وريفاي خواهد شد.

 

روش نقد كردن پرفكت ماني

محبوبترين ارز براي ايرانيان پرفكت ماني است كه هيچ محدوديتي براي ايرانيان ندارد و ايرانيان به راحتي قادر هستند تا با مشخصات ايران حساب پرفكت ماني خود را افتتاح كنند و از آن بهره ببرند.

بعد از اينكه حساب پرفكت ماني را به راحتي افتتاح كرديد براي شما در اكانت حسابتان، سه كيف پول به نمايش گذاشته ميشود.

  • حسابي كه متعلق به دلار است و با U شروع ميشود.
  • حسابي كه متعلق به ارز شما به يورو است و با  E نمايش داده ميشود.
  • و كيف پول طلاي شما با G شروع ميشود.

دريافت ارز با پرفكت ماني بسيار آسان است و تنها لازم است كه يكي از اين كيف پول ها را براي فرستنده ارز بفرستيد تا درآمد ارزي پرفكت ماني شما را برايتان ارسال كند. نقد كردن پرفكت ماني در ميهن پرداخت به راحتي قابل انجام است. تنها لازم است مراحل را طي كرده و تيكت سفارش ارسال كنيد.